メニュー
当行では、外国籍のお客さまが預金口座をご利用される際には、在留資格及び在留期間を経過していないことの確認をさせていただいております。また、口座開設時に確認させていただいた在留期間が更新されている場合には、更新後の在留期間のお届けをお願いしております。
「お取引目的等確認シート(兼 在留カード届出書)」をお送りさせていただいたお客さまにつきましては、ご提出期限内にお手続きをお願いいたします。
また、銀行にお届けのご住所と現在お住まいのご住所が異なるお客さまにつきましては、新住所が記載された在留カードおよび当行にお届けの印鑑をご持参のうえ、当行窓口で住所変更のお手続きをお願いいたします。
当行において確認させていただいている在留期間が経過した場合には、口座の利用ができなくなりますので、あらかじめご了承ください。
At our bank, we verify the residence status and ensure that the residence period has not expired for our international customers when they use their deposit accounts.
If your residence period has been renewed since the time we initially verified it when opening your account, we kindly request that you notify us of your updated residence period.
For customers who have received the "Confirmation Sheet for Purpose of Business Transaction, etc.(and Residence Card Notification Form) " by mail, please complete the procedures within the specified deadline.
If your current address differs from the one registered with the bank, please visit any of our branch offices with your updated Residence Card showing the new address and your personal seal (inkan) to complete the change of address procedure.
Please note that if the residence period we have on record for you expires, your account will become unusable.
お客さま情報確認センター
0120-291-044
(平日9:00~17:00)
0120-291-044
From 9:00 to 17:00 on weekdays(only Japanese)